Klännings(forms)hysteri

Yay, joggat före frukost två dar i rad! dutti hanna ^_^
Detta har förstås en naturlig förklaring... eller ja, dagens jogg har en naturlig förklaring, igår var jag bara onaturligt hurtig när jag vaknade. Fick nämligen reda på igår att min klänning har kommit O_O och visste förstås redan innan att det bara är lite drygt fyra veckor till bröllopet, men om ungefär en vecka ska alltså klänningen provas. Min klänning, den som är sydd till mig och som jag har betalat, min klänning, inte någon annan bara för att kolla modell eller storlek utan the real thing. Min klänning. Dvs, det var den första reaktionen: yay kul! andra reaktionen var då förstås (jag tror att jag är ganska genomsnittlig här) "shit, träna varje dag! inga bullar! gymet eller jogga varje dag! aaah! bråttom! hur mycket kan man gå ner på fyra veckor? eller en... hur lång tid har jag på mig? träna varje dag!" lite sorgligt egentligen :p Något som i alla fall behöver göras till dess är införskaffande av underkläder så att jag kan ha de på mig när jag provar klänningen. Spännande ska det bli i alla fall, se hur den ser ut... den är säkert fin :)

det är en bra dag idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0