Min maskerad...

Det känns lite som att förbereda sig inför en stor maskerad faktiskt - fast en maskerad där man inte behöver sitta och knyppla ihop allt själv av gamla kuddar och grejer utan faktiskt får köpa nytt och det kan bli sådär bra och fint. Och dyrt... men det får man försöka att inte tänka på eller nåt.

Jag har beställt klänning och skor!
den här drömmen utgick jag ifrån:  det blir något i den stilen, fast lite annorlunda och med någon form av ärm. Inte helt bara axlar i alla fall.  Sen blev det ett par satinskor i samma färg:   Och så beställde jag ett extra par också bara för att de var så snygga och billiga  knallröda satinskor med 7,5 cm klack är de inte bara underbara? när jag nu inte tog den röda klänningen kan jag väl åtminstone få ett par röda skor ;) livsfarligt tänk, jag vet, men jag menar det egentligen inte. jag köpte dem för att jag ville ha dem helt enkelt :p bättre? kanske, kanske inte...

Ring är dock inte beställd, men är inte den här  bara underbar? Vad skriver man i en vigselring? Förutom datum och det där som liksom är givet förstås. Vi har ju redan skrivning i förlovningsringarna, ska man skriva mer i vigselringen? Isåfall blir det ju bara jag som får det eftersom han bara har en ring. Blir inte det lite konstigt?

Jag vill ha en slöja men hur ser en sån ut? Det låter enkelt tills man börjar fundera på allvar...

Kommentarer
Postat av: Carre

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN! =D

2009-03-02 @ 21:27:56
Postat av: Lisen

Underbaaart!! :) ... jag tycker du ska ha de röda skorna, definitivt. Det är lite busigt att tillsynes ha helvitt, men egentligen ha knallröda skor under :)



Hur blir det med någonting nytt, nåt gammalt, nåt blått osv osv?

2009-03-05 @ 10:22:57
Postat av: Therese

Jätte fin klänning :D Du kommer att bli en vacker brud! Kramar!

2009-03-30 @ 08:37:34
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: maria holmgren

vilken söt klänning :)

2009-03-30 @ 10:47:55
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0