Bröllopsstressen

Japp, nu börjar Stressen sätta in på allvar känns det som. Typ "det är snart bara två månader kvar och vi har fortfarande inte en aning om det och det och det och vi har fortfarande inte gjort det och det och vi måsta prata med den och den och hur ska vi göra med det vem ska göra det" och bla och bla och bla och stress... jag har en obehaglig känsla av att två månader går extremt fort. Nu ska inbjudningskorten gå iväg strax också, och då blir det så final på något sätt. Inte att det inte skulle blivit av, men innan folk är oficiellt inbjudna så kan man fortfarande ändra på massa små saker, några stora också. Men när informationen är tryckt på korten och de är skickade så är det svårt att ändra sig.

På tal om inbjudningskort så ställdes jag framför den fånigaste frågan hittills häromdagen tror jag, hur gör man med frimärken? Man vill ju inte att de ska fucka upp de fina stämplade linnepressade kuverten, ska man då jaga runt och välja ut frimärken till råga på allt? Det känns ju bara för löjligt. Men jag åker bara  inte ut till eskilstuna, linköping, norrköping och alingsås för att slippa frimärken. Vilket förstås vore det snyggaste. Men nej bara nej. Undrar om det finns folk som gör så... nu ska jag skriva ut massa kuvert och se om skrivaren blev ordentligt rengjord igår.

tjing

ps. hihi det finns verkligen en frimärksväljare på postens hemsida! lysande ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0