Bluh

Dålig dag... eller egentligen inte, eller jag vet inte. Dålig start i alla fall. En sån där dag som slutar med att man kommer fram till att man bara borde dragit täcket över huvudet och skolkat från alltsammans istället för att försöka göra något vettigt av den. Så jag gjorde det, istället för att komma på det efter halva dan. Fast i mitt fall var det inte täcket över huvet och somna om utan hem och hämta ombyte och sen iväg till gymmet... det är skönt med gymkort, då kan man bara drälla in lite hur som helst utan att behöva tänka på pengar, inte just där i alla fall. Det är skönt. Jag har spelat på min nya fina gitarr också, men nu går det inte mer för mina fingrar måste vila... jag ska nog göra det också, vila alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0