Changes

Nu händer det grejer... flytta köpa hus sälja hus skaffa jobb plugga klart prata med banken prata med AF prata med FK köpa julklappar (nä det är ju klart) klappa julklappar köpa julklapp (det var visst en kvar shit) köpa kläder som är hela och passar laga sill baka knäck leva utan saker fram till april byta till vinterdäck osv osv osv...

wow, nu händer det verkligen grejer. oshit, det här ingefärateet var jättestarkt! jag orkar inte med så mycket mer än bara svamla just nu. alla våra saker är undanstuvade i friggeboden så att det ska se vettigt ut här på visningarna, vilket har lett till att det faktiskt ekar i vardagsrummet. och att den enda förvaringen vi har på fyra pers är fyra garderober typ. och en stor byrå med lakan och handdukar och skit. men det är fint i alla fall.

jag hängde upp en julstjärna idag. det blir nog så mycket julpynt jag gör i år. jag kan överpynta nästa år istället, i stora huset om allt går som det ska. fast det blir ju gran också förstås, annars blir man väl lynchad. däremot är pyntet totalt oåtkomligt, så det blir nog hemsnickeri i år. trycka fast foliebollar med gammalt tuggummi eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0