Snuggles!

Nu har Maradona hånglat med sin pokal tillräckligt länge precis i blickfånget varje gång man öppnar den här sidan...

I helgen var det verkligen kaos och kalas, omständigheterna ville oss kanske inte helt väl utan gjorde så att det var bara jag och lilltjejen hemma i stort sett hela helgen och på det förstås hennes båda kalas dagarna efter varandra. Yay. Lördag, upp 0600 och hoppa in i duschen för att sedan följa ett detaljerat tids-schema som jag gjort upp fredag kväll/natt för att hinna med två personers jobb till 1730, sen kalas (fick faktiskt förstärkning av älsklingen min som lyckades komma dit till 18, thank god) och sen städa efter det (då var vi faktiskt fyra pers, också skönt, tack för det) och sen på söndag lyxade jag till det lite och sov ända till åtta och satte mig faktiskt på förmiddagen och pausade med en kalletidning och en avocado, för att sedan inte hinna äta någon lunch utan stressa järnet fram till 1556 ungefär när svärmor anlände som första gäst. Sen försöka vara trevlig hela kvällen och sen kom älsklingen min hem igen och diskade lite och jag satte mig med ett korsord i fåtöljen, löste typ fem ord och somnade.

Men hon fick en box med alla Dr Snuggles-avsnitt av oss :D hon verkade måttligt impad, men det skiter jag i. Bara hon får av plasten på de där så... ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0