Ringar och balonger... och en dator.

Jag har ritat en ring med OH-penna på mitt finger... för min guldring är inne på gravering. Eller, den ska in i alla fall. På onsdag. I nästan två veckor kommer jag inte att ha den på mig. Det är ungefär så länge som jag har haft den på mig hittills. Fast då har det bara stått schalins i den, och en liten guldstämpel. Snart står det namn och datum och grejer :)
Vi valde enkla klassiska ringar, inga krusiduller eller stenar. Inte på de här i alla fall. Jag är helnöjd, och storleken blev perfekt. Stor noja, förutom den för att tappa ringarna över korgkanten förstås, var ju att storleken skulle vara helt fel. Värst skulle nog vara för liten, men för stor suger ju det också... men icke, den passade perfekt.

                                                                                  
vi åkte med springconsultingbalongen vars korg tog 22 passagerare. Det hade varit ballt att åka i shrekbalongen... men den tar bara två så det kanske hade blivit dyrt, jag vet inte. Eller omöjligt att få en tid eller nåt, I don't know men det hade varit tufft att förlova sig i en shrekbalong ^_^
                                                                           

Jag har blivit med dator också. En liten plutt att ha i skolan. Loggan är ful, silverbiten längst ut på skärmen är också ful, och blir fingeravtryckig alldeles för lätt, men den verkar fungera som den ska. Jag ska sätta ett klistermärke över webkameran... men överlag (den korta stund jag har haft den förstås) så känner jag mig riktigt nöjd. Får se om jag blir tokig på batteritiden, men just nu verkar det inte så.
                              Det ska nog bli bra det här. Men jag vill ha tillbaka min ring... Fast jag vill ju gärna ha den skriven också så jag får väl vänta antar jag. Men i helgen kommer min Carre hit :D

Kommentarer
Postat av: Carre

Oh yes she does! På bussen om en timme!

2008-09-26 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0