Svea blir haren försvinner

Nästan februari och snart premiär. Det är klart att det ska vara kaos då och varje gång är värre än vanligt, jag vet. Men den här gången är det kaos, det är värre än vanligt. Fast jag ska inte gnälla, man ska naturligtvis åtgärda eländet. Repa repa repa, men snart är tiden slut och bäst före passerat. Då får Svea gå och lägga sig, sen stressar Haren in ett litet tag... men sen så är det bara Johanna kvar. Konstigt.

Det har gnällts på bristande information, så jag ska se till att peta in lite skamlös reklam här så fort jag har tillgång till min egen dator igen. Premiären är i alla fall första februari, men det visstes det nog redan om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0