Mr Man

När ens huvudsakliga syssla mer eller mindre består av att skriva upp folk på olika listor så kommer man oundvikligen i kontakt med, förutom själva människorna, även deras namn. Namn och ålder. Just den kombinationen kan vara lite lustig ibland, för det finns ju tendenser. Om jag säger Gundhild till exempel. Mm just det. Om jag sedan slår upp Gunhild i journalsystemet så visar det sig att majoriteten av de Gunhildar som har varit här är födda på 10- eller 20-talet. Där ser man. Så det är klart att man kan reagera när det kommer in en Herman på fyra och ett halvt... I vissa fall är man till och med tillräckligt uttråkad för att skriva om det. Jag ska på intervju idag. Efter att jag har fått rygg och nacke knakade. Knak knak. Sen ska vi handla, Tobias och jag... Jag lever ett spännande liv. Undrar om mamma kommer ihåg att de skulle ha barnen när vi handlar. Ja ja, hon lär märka det när de dyker upp hur som helst. Men hon är en sån som kommer ihåg. Sa jag att jag ska på intervju idag? Sen ska vi handla. Jag har storlek 17 tror jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Puss till 17 från 19 <3



@->->--

2008-08-08 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0