Vill ha och vill ha...

Ibland tröttnar man. På sig själv, på folk i sin närhet, på folk som bestämmer saker, på saker som redan är bestämda och på saker som borde vara bestämda för länge sen. Till exempel. Jag är lite tröttnad nu. På olika saker. Jag vill ha en stor tvåa med högt i tak, stora fönster, nytt badrum med ett långt badkar som man faktiskt får plats i, fint kök och en balkong med lite växter på. Det skulle förmodligen inte lösa mer än ungefär ett problem, och dessutom generera minst ett nytt. Men det vore ändå trevligt. Är det någon som har en sån åt mig? Den får gärna ligga på söder.

Kommentarer
Postat av: sofy

Jag förstår att du vill det gumman, hoppas du får det snart så vi kan vinka till varann!! Jag vill också ha badkar man får plats i!! :)

2007-09-04 @ 22:54:16
URL: http://sofierosell.blogg.se
Postat av: lisen

Men då är du ju så långt bort ju :/ fast jag förstår att du vill bort. Jag har starka planer på att flytta till ett internat i Uppsala om ett år :)

2007-09-06 @ 08:53:03
Postat av: Andreas

En gång såg jag det på en mässa! Ett badkar som var mer än två meter långt (innermått). Inte mycket att simma i, men tänk att kunna ligga raklång helt nere i vattnet.

2007-09-07 @ 23:48:55
URL: http://a5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0