Dumt, dumt, dumt

Det finns en ny häftig grej som kallas för facebook, någon som känner till det? Det är sant. Det finns en grej som kallas för facebook, och där finns det en grej som kallas för Pirates vs. Ninjas. Jag tänker helt enkelt utgå från att alla som eventuellt läser det här har facebook och/eller vet vad jag pratar om och/eller av någon annan anledning inte behöver få det förklarat för sig. Ok, moving on... Pirates vs. Ninjas alltså. Sist jag kollade var det 1,367,173 pirater och 1,398,000 ninjor. Och nu till min poäng (aha! det fanns en poäng!) Är det någon som över huvud taget har reflekterat över det fullkomligt orimliga i ett slag mellan pirater och ninjor? Det finns ju inte någon gren som piraterna skulle ha någon som helst chans i. Ok, det finns det förmodligen, men i alla fall ingen som helst form av närstrid. Möjligen om man tvingade upp ninjorna på ett skepp... men nej! Det är dumt! Fullkomligt orimligt och dumt! Ta bort! Lägg ner! Baaah!

Nu skulle man ju kunna tro att jag har väldigt mycket lite för mig eftersom jag uppenbarligen har tid och energi att bli frustrerad över något så dumt som en dum application om en dum grej på en dum sida, men det har jag inte. Jag är bara väldigt dålig på att prioritera.

Kommentarer
Postat av: lisen

Haha :)

2007-09-26 @ 20:39:01
URL: http://fluffybunnyfoot.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0