SM och paranoia

Det har varit ett tag av tystnad, jag vet... men eftersom jag ändå inte skriver något vettigt så blir nog inte bloggsverige särskilt lidande. För sjutton, bloggsverige är väl precis lika överbefolkat som resten av världen. Man borde lägga ner internet. Det är lustigt hur man gör saker som man ändå inte gillar. Jag hatar/starkt ogillar facebook (jag har, och använder facebook), jag tycker att de allra flesta bloggar är onödiga och dumma (jag bloggar), jag inser idiotin i att köpa vanligt vatten på flaska (jag fullkomligt överkonsumerar flaskvatten)... och jag är nog inte helt ensam heller. För övrigt så läste jag just ut en mycket bra bok, Vandraren som visserligen spädde på min paranioa ytterligare men ändå var väldigt bra. Förutom den där paranioda biten... inte den i boken alltså, det var bra, den i mitt huvud...

Arbetet med "Svea" går frammåt och det är bra. Premiären hamnar väl runt 12/12 i år verkar det som. Mitt största hinder just nu som det ser ut är att behärska ett stycke monolog, ett par inlines och ett nattlinne. Samtidigt. We'll see about that...

Så hittade jag den här också. Kanske inte den bästa varianten av många, men jag letade inte heller så håll käften och spela. Nu ska jag gå och tvångsmatas med underhållning av samhället så att jag håller mig på mattan.

fler roliga spel på gratis-spel.net...

Kommentarer
Postat av: Carre

Det var ju skitsvårt ju! Nu måste jag klara det ju! Så var den labben förstörd...

2007-10-03 @ 09:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0