Min hjärna är en kub

Jag har varit konstant hungrig sedan onsdag kväll ungefär. Märkligt det där... Jag menar, jag äter ju som jag ska tror jag. Kan man bli hungrig av att tänka mycket? Man kan ju i alla fall tappa vikt av att vara stressad. Fria associationer, min hjärna känns som en sån där kub. Rubiks. De där som man vrider på fram och tillbaks och ibland lyckas få någon sida med samma färg men då rör man till en annan istället. Ungefär så känns min hjärna. Som att någon försöker komma tillrätta med alla konstigheter genom att vrida och vända på hjärnhalvorna och alla tankar, och faktiskt har lyckats få en sida nästan klar men i och med det rörde till andra saker istället. Jag är verkligen hungrig. Och så gillar jag inte hur annonserna tenderar att anknyta till det jag skriver hela tiden.

Kommentarer
Postat av: lisen

min hjärna känns som en sönderkokt broccoli, fast inte lika grön...

(kemins fel)

2007-10-22 @ 22:25:09
URL: http://fluffybunnyfoot.bilddagboken.se
Postat av: sofy

Ja min hjärna är ibland en rubiks kub den med! Fast jag hoppas den ser rund ut iaf. :)

2007-10-29 @ 10:44:10
URL: http://sofierosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0