Patriarkus on tour

Sommarturnén inehåller vad jag vet två stopp: Kungahälla nu i helgen och Gotlands egen lilla huvudstad Visby hela vecka 32. Precis, medeltidsveckan. För er som inte bor i eller i närheten av Kungahälla (jag vet inte ens var det ligger själv. och jag är en av körarna...) och kan få sig en liten sneakpeak där så rekomenderas Gotland och medeltidsveckan där vi kommer sjunga på gator och torg samt några värdshus. Jag har precis fått mitt ex av skivan också, vår allra första skiva. Bitvis riktigt imponerad (och bitvis inte fullt så imponerad, men jag får inte skita ner vår egen skiva så jag ska vara politiskt korrekt och bara säga bra saker). På www.patriarkus.se finns det lite blandad information och man kan även lyssna på tre av spåren, inte de bästa men en bra blandning i alla fall (jag hade valt annorlunda, men tyvärr var det inte jag som valde). Men nu ska jag inte tjura! Istället får jag stolt presentera:

image12

Patriarkus
- Kärlek, Stordåd och Pirater -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0