Naglar, änglar och demoner

Just precis nu är mina naglar lite sorgliga (men jag försöker rädda dem). För några dagar sen såg de ut ungefär så här. Eller ganska precis faktiskt. I alla fall de som är på bild. De andra såg inte ut exakt sådär. Fast typ. För de var målade på samma sätt. Först var de bara röda en dag sen bestämde jag mig för att det var för tråkigt och gjorde blå hörn på alla. Det blev lite roligare.
image1image3
Nu ska jag sova (yeah right... varför är det så svårt att gå och lägga sig?). Jag ska i alla fall läsa lite. Håller på med Dan Browns "änglar och demoner". Förutom att den är bra i allmänhet så är det intressant med själva motivet med kriget mellan kyrkan (främst katolska då) och vetenskapen. Det får jag skriva mer om någon annan gång. Man kan råka ut för spännande saker som kyrklig natuvetare... Nu är ju jag inte katolsk för all del, men det finns kristna i alla sammanhang som totalratar vetenskap. Det är väl bara olika vanligt antar jag. Men jag skulle ju sova nu... Varför är det egentligen så svårt att gå och lägga sig!? Det spelar liksom ingen roll vad man gör, man gör det ändå för länge. Nu går jag, hejdå tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Snygga naglar, ibland känner man bara för att göra nåt annorlunda med dom.

2007-07-08 @ 21:29:21
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: sofy

fiiiina naglar.. mina är smutsiga och nerbitna.. hur lyckas jag? Bild på klänning snart tack! ;)

2007-07-09 @ 09:29:32
URL: http://sofierosell.blogg.se
Postat av: lisen

Jag är djupt imponerad av hur man gör sådana naglar...
Jag målade naglarna för en dryg vecka sedan inför en fest med havstema; jag skulle föreställa en havsnymf. Så jag målade bl.a mina naglar blåglittriga.. men sen efter festen var det inte lika kul. Vi hade ingen lacknafta hemma så jag fick gå omkring med glittriga naglar i några dagar... det var en hemsk upplevelse :/

2007-07-09 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0