Min klänning: snart skriker jag

Ren lägesrapportering. Inget småprat. Jag är frustrerad till tusen. Snart skriker jag rakt ut eller beter mig väldigt dåligt mot en patient. Eller kollega. Eller någon anna stackare som råkar komma ivägen.

Jag skulle alltså få bilder på andra band att välja mellan, mailet skulle skickas till min spray-adress så att jag kunde läsa det på jobbet (alltså inte telia-adressen som jag använder mig av egentligen men som jag bara kommer åt hemma). Just för att de är så lika var jag noga med att i telefon påpeka att det är ett understreck mellan för- och efternamn i spray-adressen och en punkt i telia adressen. Inget mail kommer och jag förutsätter att det är spray som krånglar igen (vore inte första gången), och jag ger mig av mot Sofys lägenhet via en halvfrivillig rundgång på söder. Får på vägen dit ett telefonsamtal varpå jag meddelas att alla mail som de har försökt skicka till mig har kommit tillbaka. Båda adresserna. Spray förvånar mig inte, men telia? Märkligt... Det kan inte vara... nej, nej så kan det väl inte... eller? bäst att kolla även om det omöjligt kan vara så att de trots allt faktiskt har lyckats blanda ihop understrecket och punkten (jag var väl ändå ganska skittydlig på den punkten?). Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller bara springa rakt in i en väg, men det har faktiskt hänt. De har verkligen satt punkten i spray-adressen och strecket i telia-adressen trots att jag verkligen noga noga påpekade skillnaden. (Jag är inte arg jag är inte arg. Jag är bara trött...)

Hur som helst har jag nu fått bilderna, och jag hittar inget band som jag vill ha. Men det finns ingen tid att hitta något annat. Jag får inte tag på folket med det fina bandet, och enligt uppgift så kunde de alltså inte få tag på mer band trots att deras hemsida är ganska nyligen uppdaterad och det finns där. Jag orkar inte mer, jag är trött... Jag får helt enkelt välja ett av de andra banden och sen byta. Vilket himla strulande det skulle vara då... och inte fick jag många timmars sömn heller för att jag satt och kollade på de där himla banden inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0