Min klänning: slutet är nära

Hoppfull som ett barn på julafton (ett som inte riktigt vet att det ligger paket under granen men tror att det ska göra det) närmade jag mig allt med spänt mitt lokala pakethämtarställe. Min klänning. Kanske, kanske... Hoppas, hoppas. "Inte? Jaså inte det? Nähä, ja men då förstår jag. Ok. Ja, tack då". Eller kanske inte. Eftersom jag inte tjurade igår så har jag alltså gjort det idag istället, eftersom jag nu med säkerhet vet att klänningen inte kunde provas och beundras igår. Men enligt säkra källor ligger den på sagda lokala hämtarställe och väntar nu! Källor som faktiskt har sett avin, och kan intyga att den finns hemma hos mig. Det är bra. Nu hoppas jag igen, och slutet närmar sig. Idag är jag hoppfull igen, som igår, men betydligt mer säker på att det inte är falsklarm. Inte helt säker, men absolut säkrare. Kanske sju timmar kvar, sen borde jag kunna prova den. Kanske kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0