Min klänning: på banan igen

Nu börjar det ge sig. Efter att äntligen bestämt mig för ett svart band som visade sig vara mörkblått och ändrat mig i sista sekunden till silverbandet här nedan så tror jag att jag äntligen kan slappna av igen. Om det går som det ska för en gångs skull så borde jag ha klänningen på måndag, och eftersom jag åker på fredag och tydligen inte alls på torsdag (jag bara ljuger och ljuger) så har jag ju tre-fyra dagar på mig att prova och i värsta fall göra någon liten justering någonstans. Men jag tror faktiskt inte att det ska behövas. Nu är det bara halsen och febern som ska skärpa sig. Och så ska jag lära mig ett par låtar förstås... Men sen så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0