Min klänning: nu så

I dag kanske jag kan andas ut. Jag åkte till Skärmarbrink med klänningen igår och sömmerskan där tittade på den, sa "faan", och började tänka ut en lösning. Hon hade inga silverfärgade öljetter så jag fick slänga mig iväg till gamla stan och fixa det, sen tillbaks och lämna dem, och så spurta tilbaks till tunnelbanan för att hinna till min läkartid. Som jag hann till. Jag ska få göra ett pricktest (men det är en helt annan historia). När jag var på väg hem från farbror doktorn ringde min klänning och berättade att den var klar nu. Jag bad att få hämta den i morgon förmiddag (i dag alltså) och det gick bra, så nu ska jag strax börja rulla ditåt. Jag hoppas hoppas hoppas att det blev bra nu, men det borde det. Dels är hon väldigt duktig, det vet jag, men dessutom så provade jag ju klänningen den här gången. Så det blev nog bra. Hoppas jag. Det återstår bara att fixa ett band, sen är det klart. Och i morgon bitti klockan skittidigt åker vi.

Kommentarer
Postat av: sofy

hej haren! Vad bra att det blev bra till slut!! Jag kommer sakna dig massa massa och jag ska också åka bort snart hoppas jag! Lycka till med allt skungande så hörs vi snart!! Pöss Pöss

2007-07-19 @ 20:44:27
URL: http://sofierosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0