Lila! Det är ju det jag säger!

Your Blog Should Be Purple
You're an expressive, offbeat blogger who tends to write about anything and everything. You tend to set blogging trends, and you're the most likely to write your own meme or survey. You are a bit distant though. Your blog is all about you - not what anyone else has to say.

Det börjar nog bli dags att erkänna en sak nu... jag är en riktig test-junkie. Personlighetstest, intelligenstest, vilken-färg-är-din-blogg-test... Allt. Få saker fyller tiden så effektivt som att göra massa meningslösa test. Just det här testet var jag bara tvungen att göra (såklart), färger som är så kul! Extra festligt är att vad gäller färger har jag ganska länge varit rätt löjligt körd på just en särskild färg, och jag var ju bara tvungen att testa om jag återigen skulle få rätt eller om det skulle bli orange eller något annat konstigt. Men nej, passionens och dramatikens färg är mig trogen! Eller tvärt om eller nåt... Jaja. Det var helt enkelt roligt att det blev lila. Jag gillar lila. De flesta varianter. Jag är trött nu.




                                                                                                                                 Vilken färg ska din blog ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0