Hundar, fläskcarrar och en skitstor tennisboll

Idag på morgonen var jag arg. Trött och arg. En av hundarna hade väckt oss inatt, och så ville de ut klockan sju på morgonen sen också. Man hade ju kunnat tro att det inte skulle behövas gås ut så tidigt när de hade fått gå ut vid tvåtiden i natt, men joho då. Det gnälldes och strövades fram och tillbaka i hallen som om jorden höll på att gå under, sen när vi äntligen (efter kanske tre minuter) hade fått på skor och kopppel och kom ut var det visst inte så bråttom i alla fall. Det verkade i själva verket inte vara ett dugg bråttom alls faktiskt. Trött och arg som sagt. Men nu är jag inte det längre för sen sov vi igen. Jag hann nog inte riktigt vakna på den där halvtimmen i alla fall tror jag...

Nu står Daniel och putsar en fläsk-carre (förlåt mig Carr, men jag kan inte låta bli!) och sen ska jag marinera den så att vi kan grilla den ikväll och dricka rosévin och äta jättegod mat och ha det allmänt skitmysigt. Undrar om det går att bada idag...

Jag kom på ett nytt kreativt sätt att dekorera mina naglar på igår, eventuellt kommer den upp på bild när jag kommer hem och kan lägga upp bilder.

Nu börjar Daniel bli klar så jag ska gå och göra i ordning en marinad (som redan finns på flaska ^_^) och sen ska jag nog se om det finns någon bollpump här så vi kan blåsa upp den skitstora tennisbollen som jag fick igår :D Det kanske inte verkar som det, men det var en riktigt riktigt bra tvåochetthalvtårs-present. Ja just det, vi har varit tillsammans i två och ett halvt år nu. Det är rätt länge.

Kommentarer
Postat av: sofy

det är jättelänge med tvåochetthalvt ju!! dukki flicka!! Jag vill se tennisbollen.. såklart!

2007-07-05 @ 12:07:56
URL: http://sofierosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0