Feber och skor

Jag drömde om skor i natt. Jag pratade tydligen en del också, enligt uppgift ska jag ha sagt "död" några gånger mitt i alltihop dessutom. Men det har jag inget minne av, jag minns att jag provade skor. Plötsligt är jag i en skoaffär, i alla fall en affär med skor, och så ser jag en hylla med vansinnigt snygga röda klackskor. I storlek 51. Och så fortsätter det, massa snygga skor och alla finns i ungefär hur stora storlekar som helst. Fast de ser normala ut allihop. De kostar runt fyra-sex hundra kronor och min mamma säger att hon betalar idag (något med att det är lucia, vilket jag inte har någon aning om men hey, vem klagar!). Jag frossar i skor och provar allt jag kommer över, men jag hinner inte riktigt bestämma mig för vad jag ska ha. Många är så stora att jag knappt kan stå på klackarna utan bara vinglar men jag är lycklig ändå, och sen vaknar jag med precis lika hög feber som jag gick och la mig med.

Kommentarer
Postat av: sofy

hahaha!! ja jävlar! Jag drömde om en lömsk krokodil som kunde prata och att jag körde bil på skogsvägar.. (och jag har ingen feber.. :))

2007-07-12 @ 10:48:44
URL: http://sofierosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0