En vante eller inte en vante, det är frågan

Jag borde bli gående snart... men jag vill inte. Jag vill mycket hellre sitta här och skriva på skolans häftiga apple-tangentbord med mina nya fina vantar som inte har några fingrar (ja, ett par nya, jag erkänner). Vad definieras egentligen som vantar? Undrar om det här verkligen är vantar... det är nog mer typ handledsvärmare med halvtummar. Eller nåt. Blä, jag vill inte gå men jag måste... sen ska jag i alla fall leka med mitt troll :) och sen är det onsdag ^_^ (nej, det är inte onsdag nu, det är onsdag sen :P)

Kommentarer
Postat av: Handskar är också bra

Nu kan jag inte förståå vad det är som är sååå speciellt med Mac-tangentbord (kan ju bero på att jag inte använt något på ca 7år) Men jag vet att handskar också är bra :) Jag har ett par man kan se fingertopparna i. Inte alla fingertoppar och inte hela men iaf.. ;)
Men det du pratar om är ju toppless-tumvantar. Fast det vet du ju redan *hi hi*

Kanske lovikavantar en dag?
Rätt trevligt faktiskt, med sånna alltså
Annars då?
Myser du någe inför jul?
!

/Firren

2007-12-07 @ 11:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0