Tack och god natt

Blä. Ont i magen, mår illa och blir yr för minsta lilla hela tiden. Och så gjorde mina ögon något skitskumt idag, det var som att all form av steroseende försvann ett litet tag. Jag äter ju mina järntabletter (för en gångs skull) så det borde inte vara det tycker jag. Kanske är en kombination av att jag har lämnat blod, att jag är stressad och att jag sover på tok för lite. Förmodligen. Sömnbrist kan ju faktiskt orsaka de märkligaste symtom. Är det en officiell ändring att sym(p)tom har stympats precis i mitten? För det störde mig rätt mycket att så många (som verkligen borde veta bättre) inte kunde stava ordentligt, sen började jag sakta förlika mig med insikten att riktigt många människor och böcker förmodligen inte var helt ute och cyklade. Fast en miljard kineser måste väl kunna ha fel? Man har väl inte rätt bara för att man är kines? Nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0