Burkskratt, platt hår och iron-ass!

Hm, jag började fundera nu... Skulle vänner vara dåligt utan burkade skratt? Tror du det Lisen? Kanske kanske inte. Men jag gillar vänner. Ibland tråkigt och dåligt, ja. Men för det mesta rätt kul. Men man kanske påverkas mer av burkskratt än man tror? Förmodligen. Typ som när man var liten och inte fattade varför det fanns reklam: "men om jag behöver schampo så köper jag ju det, och om jag inte behöver det köper jag det ju inte!". Men faktum kvarstår: Scrubs äger både vänner och de flesta andra komediserier. Alla som jag har sett (och kan minnas) i alla fall.

Jag har köpt en hår-tillplattare. Så nu kan jag se ut som blond-doctor varje dag om jag vill, med irriterande luggflärpar som lägger sig i ögonen ^_^
Och på tal om hår HEY Lisen! Har du klippt dig? Lugg och hela köret? Eller? Jag undrade först vem som hade skrivit massa saker i min gästbok på en viss site, och sen kom jag på att det var du och sen undrade jag varför du hade en bild på någon annan brud och sen såg jag att det var du även på bilden! Läskigt... Men fint. Men läskigt.

Jag säljer min träningscykel! Den håller på att förtvina, stackaren... Så trots att den är väldigt bra och jag verkligen gillar den får den gå. Vi ska investera i någon annan häftig maskin som kommer bli stående efter ett år istället. Så om någon vill ha en sjukt bra träningscykel för en tusing så lägg ett bud! (Klicka på länken längst ner.) Så värt det, jag lovar! Fråga vem som helst som har känt på min rumpa ;)


Här var det cykel! Prima cykel halva priiis!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vill du inte ha kvar den..why ?:P

2007-08-31 @ 18:11:02
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Alexandra

hihi ^^ jag har köpt mig en grej som man "springer på" fast de är inget rullband utan man står upp o typ springer med två pedaler... vet du på ett ungefär vad jag menar? ska få hem de någon dag snart :D *känns skönt* :D

2007-08-31 @ 18:22:53
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: Alexandra

aah tror de heter trampmaskin ^^ gör kul är de iaf :D hihi

2007-08-31 @ 20:39:14
URL: http://aliza.webblogg.se
Postat av: lisen

Jo, alldeles nyklippt och fin; är brunett och har lugg :) jag kände inte igen min spegelbild ett antal dagar efter klippningen ^^

2007-09-05 @ 17:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0