Blond-doctor-frisyr och sovande barn

Det har varit lite torka här, men det är väl ingen som bryr sig direkt. Inte jag heller ;)

Nytt för nu: Jag har klippt mig (ser numera ut som blond-doctor i scrubs, fast inte blond), börjat andra terminen på universitetet (jes, nu börjar jag komma in i det här), köpt min femte rosa stickade tröja (varför!? det är mycket snyggare än det låter, promise, men ändå... varför!?), fått en huvudroll genom provspelning (det är inte helt klart än, men så gott som vad jag förstod), satt in 2000kr på mitt sparkonto (som är ett av pappas konton eftersom... låt oss bara säga att det där med spara inte riktigt är min grej. men ändå, 2000... klapp på huvet), blivit med barn (typ... inte mitt alltså, men... ok, jag ljög lite. men jag har blit barnflicka på deltid kan man väl säga. hämta ungen på dagis två gånger var annan vecka och underhålla honom i två timmar tills mamma kommer hem. trevligt jobb.)

på tal om barn... det är få saker som är så rogivande som att ha en sovande unge i knät. satt med honom en kvart ungefär, och när jag gick därifrån var jag helt groggy. alldeles mysig liksom. tokskönt. ge mig ett barn >_< eller... avsluta min utbildning, skaffa mig ett jobb, gift mig med en bra man osv och ge mig ett barn. aa det blir bra.

Dessutom är vaktmästaren (Jan Itor ^_^) världens bästa. Han och doctor Cox. Ja jag har definitivt sett för mycket scrubs den sista tiden. Det är inte mitt fel dock, så jag kan göra det med gott samvete (right..?)

Puss och kram och god natt, nu ska jag och min hicka gå och lägga oss.

Kommentarer
Postat av: sofy

Jag bryr mig!! Har väntat och väntat!! Sovande barn e bra! blond doctor! wohoo!!

2007-08-29 @ 12:50:03
URL: http://sofierosell.blogg.se
Postat av: lisen

Hey, jag sitter också och väntar :)
Scrubs ÄR för övrigt den bästa komediserien! Den enda man kan titta på och asgarva utan att störa sig på de förinspelade skratten som t.ex. Vänner har. (
Vänner utan förinspelat skratt skulle få folk att inse att den serien verkligen är jättedålig :)

2007-08-31 @ 14:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0